Handlekurv

Din handlevogn er tom!
Hvis du handler for 1500 kroner mer, får du fri frakt!

inkl. mva. ekskl.frakt

NOK 0,00

mva. NOK 0,00

• Rask levering
  • Alltid gode priser

Kompetansen i barnehagen vår!

Plakat som viser hva som er styrken til den enkelte ansatte. Dette vil visualisere den samlede kompetansen i hele barnehagen. Hva trenger vi å utvikle oss på, og hvem kan bidra internt?

Be den ansatte om å skrive ned 3 ting de tenker at de har høy kompetanse på, som de tenker at hadde bidratt til at de fikk brukt kompetansen sin utover egen avdeling.

Om du er styrer, pedagogisk leder, assistent eller barne- og ungdomsarbeider vil du møte på oppgaver, hvor du vil trenge hjelp eller råd fra noen som kan litt mer. Med denne oversikten, kan du raskt søke den hjelpen du trenger hos rett person. Kartleggingen av den enkeltes ansattes styrker, vil også bidra til bevissthet rundt egen kompetanse, og hva en kan bidra med inn i fellesskapet.

Passer til barnehager med 30, 24, 20, 18, 12 og 9 ansatte. Trenges ytterligere tilpasning, ta kontakt dersom du ikke får til å slette eller legge til ansatte.

Skriv ut i A3 eller A4.
Sendes som Powerpoint fil, slik at tekst og bilder kan redigeres.

kr 40,00