Handlekurv

Din handlevogn er tom!
Hvis du handler for 1500 kroner mer, får du fri frakt!

inkl. mva. ekskl.frakt

NOK 0,00

mva. NOK 0,00

• Rask levering
  • Alltid gode priser

73 DAGSTAVLEKORT

Ulike kort til å bruke på dagstavle i barnehagen.
73 kort. Oppdatert 15.03. Noen kort har samme bilde, men ulik tekst. Se eksempelbilder. Trenger du spesialtilpasninger, send meg en mail.

Har du kjøpt denne pakken før, og ønsker den sist oppdaterte versjonen, send meg en mail om det til hagakreative@gmail.com. Husk å oppgi mailadressen, som du brukte da du første gang bestilte.

Sendes som bildefiler, slik at kortene kan skrives ut i ønsket størrelse. Sendes også som powerpointfil, slik at tekst kan redigeres etter eget ønske. Etter at du har redigert ferdig, lagre som bildefil (jpg eller PNG, og skriv ut som et vanlig bilde og i den størrelsen som er ønskelig.

Passer godt sammen med Dagen vår! - tavle, som du finner her: https://print-til-barnehagefolk.no/productdetails.php?product=516
Plasser da dagstavlekortene under overskriftene SKAL GJØRE/HAR GJORT.

kr 100,00